Paleta Pupart S Eyes - RECENZIA

Akosi sa stalo mojou tradíciou kupovať si na začiatku roka novú paletku očných tieňov. Viete, takú ktorú potom používam celý rok, pretože dlho vydrží a nemusím si zakaždým kupovať osobitné tiene. Už druhý raz po sebe, to za mňa vyriešila moja sestra, ktorá mi tak ako minulé, aj tieto Vianoce darovala paletku od značky Pupa. Nebudem ale klamať, sama som jej to povedala :-D Veď nič nie je lepšie ako darček, o ktorom viete, že vás zaručene poteší :-D Túto paletku som si len tak náhodne všimla, keď sme boli s kamarátkou na nákupoch v Banskej Bystrici. Ako správne nákupné maniačky (a možno je to len naša úchylka, zastavovať sa v každom obchode) sme vošli do Pupy, aby sme "okukli", čo majú nové, aj keď sme vedeli, že nič odtiaľ nepotrebujeme. Samozrejme, že sme sa pri každom jednom produkte zastavovali a nadchýnali (najmä pri ich limitovanej edícii "All You Need Is Owl", ktorá je nesmierne roztomilá, a ktorej sadu sme v obchode skoro rozbili :-D), ale vec, ktorá ma upútala najviac (okrem tonovej sady make-upu) bola práve očná paletka z edície Pupart. V momente jej otvorenia som vedela, že bude moja.


Ako prvé ma očarili farby. Hoci očné paletky milujem, nikdy nie som celkom spokojná so škálou farieb, ktoré obsahujú, pretože väčšinou sa mi páčia maximálne štyri odtiene a zvyšných sa ani nedotknem. Keď som však otvorila paletku vo verzii 001 Warm Natural (dostupné sú ešte 2 verzie: 012 Intense Plum s odtieňmi do ružova a 023 Cold Natural s tmavšími odtieňmi), vedela som, že to nebude ten prípad. Nachádza sa v nej totiž 14 odtieňov, od tých najsvetlejších, až po najtmavšie a každá jedna farba je niečím výnimočná. Čo ma tiež zaujalo je, že typ tieňov nie je úplne rovnaký, ale v paletke sa nachádza 6 krémových a 8 kompaktných očných tieňov. Všetky odtiene majú teplý nude nádych. Mňa najviac upútali práve tie krémové, ktoré sa krásne trblietajú.


V paletke nájdete okrem tieňov aj čiernu linku a podkladovú očnú bázu. Voči báze som bola zo začiatku skeptická, pretože nikdy predtým som ju nepoužívala a hovorila som si, že je to len ďalší marketingový ťah, ako od ľudí vypýtať, čo najviac peňazí (veď predtým som sa maľovala bez nej a všetko bolo v poriadku), no hneď ako som si na ňu tiene naniesla, som si zaumienila, že už nikdy sa nebudem maľovať bez nej. Farby sú o dosť sýtejšie a ľahšie sa nanášajú. Vo vnútri sú aj dva aplikátory: jeden na tiene a druhý na linku.


Pigmentáciou je paletka asi najlepšia, akú som doteraz mala. Z počiatku som si musela dávať pozor, aby som nenaniesla príliš veľké množstvo, ako som bola stále zvyknutá, pretože farba je naozaj intenzívna, no čoskoro som si na to zvykla a nemôžem byť viac spokojnejšia.


Dizajn paletky je veľmi praktický, hoci obal by mohol byť ľahší, no v tomto prípade mi to vôbec neprekáža  nakoľko sa vo vnútri nachádza veľké zrkadlo, cez ktoré sa dá veľmi šikovne namaľovať.


S paletkou dokážete vykúzliť naozaj neobyčajné líčenie. Či už sa idete s priateľmi večer zabaviť, alebo len do mesta na kávu, poskytne vám všetky možnosti na dokonalý make-up. Som veľmi rada, že som si vybrala, práve túto paletku a ďakujem sestre, že mojej požiadavke vyhovela <3 Ak máte akékoľvek otázky ohľadne produktu, neváhajte sa ma na ne spýtať dole v komentároch.

Comments