Summer Bucketlist

Čaute všetci! Tak veľmi mi to tu chýbalo! Rozhodla som sa si dať pauzu od blogovania, pretože sa mi toho v posledných mesiacov veľa nakopilo. Mala som akúsi menšiu krízu, kedy som mala pocit, že to, čo sem dávam nie je presne to, čo ma napĺňa a chcela som na chvíľu vypnúť, aby som si bola istá, že to, čo nájdete na tomto blogu bude baviť tak ako vás, aj mňa. Taktiež sa vám chcem pochváliť, že som spravila štátnice z angličtiny z úrovne B2!  Hoci prípravný kurz trval jeden školský rok, poznáme sa.... Ja som sa tomu začala venovať asi tak mesiac pred písomkou! Ale zvládla som to! A keď mi po dvoch týždňoch oznámili, že som prešla písomnou skúškou, začali sa riadne stresy pri príprave na ústnu časť. Všetka tá námaha ale stála za to, pretože teraz sa môžem pochváliť štátnicou, ktorú som dokonca zvládla na jednotku. No a popritom všetkom som sa ešte musela sústrediť aj na uzatvorenie známok v škole. Snáď už chápete, že blog musel ísť stranou. O to viac sa však teším, že som späť a snáď to tu bude opäť zaplavené novými a originálnymi článkami!
Prázdniny sa už oficiálne začali a ja už naplno plánujem ako stráviť letné dni. Hoci veľa voľného času mať nebudem, nakoľko je to prvé leto, cez ktoré brigádujem, sú tu predsa len dni, ktoré chcem okrem vyvaľovania aj nejako efektívne využiť. V tomto článku vám poskytnem 5 typov ako sa cez prázdniny zabaviť a užiť si ich najviac ako sa dá. Snáď vám bude skvelou inšpiráciou a niektoré z typov sa rozhodnete zrealizovať! Ak áno, určite sa o ne podeľte v komentároch, prípadne napíšte aké sú vaše plány na leto! <3

1. Dopraj si čas pre seba


Tento typ môže znieť absurdne hneď na začiatok, ale je veľmi dôležitý. Cez školský rok, mnohí z nás podliehajú stresu a veľakrát je napätie v škole neúnosné. Náš organizmus je každý deň vystavený rovnakému prostrediu a musí sa stretávať s množstvom ľudí. Nech už sú to učitelia, spolužiaci alebo kamaráti, naše telo potrebuje vypnúť a stráviť chvíľu v pokoji. Doprajte si dostatok oddychu a regenerácie len vy sami. Napustite si vaňu, pustite si hudbu, prečítajte si knihu, nalakujte si nechty, doprajte si peeling.... je jedno, čo sa rozhodnete urobiť, hlavne nech vám to spôsobí radosť a zregneruje to váš organizmus. Selfcare is important! <3






2. Spoznávaj nové miesta


Na svete je toľko nádherných miest, ktoré väčšinou nájdeme na tých najnečakanejších miestach a kedy inokedy zistiť aké poklady pre nás ukrýva svet, ak nie cez prázdniny? Na to aby ste ste objavili zaujímavé miesto, nepotrebujete ísť do Paríža, New Yorku alebo Sydney. Nádherný výhľad alebo dávno zabudnutá historická pamiatka sa môže nachádzať len pár kilometrov od miesta, kde bývate. Stačí len zobrať mapu, priateľov a vydať sa za dobrodružstvom! Ostatnú vám skvelé spomienky, na ktoré budete ešte dlho počas školy spomínať.










3. Uvar nové jedlo


Ak patríte k ľudom, ktorí na Instagrame neustále obdivujú tie úžasné "Instagram-worthy" obrázky, z ktorých vás zakaždým pochytí hlad a želáte si, aby aj vaše jedlo vyzeralo aspoň raz tak dobre, teraz je ten správny čas pripraviť ho! Nájdite si chvíľu čas na jedlo, po ktorom ste vždy túžili. Nielenže sa naučíte nový recept, ale váš Instagram bude o jednu fotku bohatší! Na pomoc si môžete zavolať aj priateľov a kuchtiť pri spievaní a tancovaní na vaše obľúbené pesničky. A ak sa vám to nevydarí, aspoň si užijete skvelý čas v kuchyni, pretože nejde predsa o výsledok, ale o to aby ste sa zabavili. 







4. Zorganizuj prespávačku


Hoci v škole je dostatok času klebetiť so svojimi kamoškami, každý vie, že tie najlepšie rozhovory vznikajú práve večer. Zavolaj svoj babský gang a užite si noc v spoločnom kruhu, len tak. Nemusíte sa ísť zabávať vonku, aby ste strávili dobrý čas. Objednajte si pizzu, napečte cookies, spravte si peeling, rozoberajte celebrity v magazínoch.... proste všetko, čo sa na babskej prespávačke robí. Je to skvelý spôsob ako sa odreagovať od každodennej školskej rutiny a od stresu v škole.





5. Hýb sa!


Okej, okej nejdem vás tu motivovať k tomu aby ste začali viac chodiť do fitka, začali behať, nebodaj zmenili stravu...  myslím, že toho je na internete viac než dosť. Pohyb je ale skvelý spôsob ako sa odreagovať, zabaviť a navyše vám pomôže spáliť to množstvo zmrzliny, ktoré v lete zjete :-) . Nemúsite silou mocou zdvíhať ťažké činky. Nájdite to, čo vás baví. Nech je to, plávanie, tanec, yoga, volebal, futbal alebo crossfit dôležité je, že vám to vyčaruje úsmev na tvári. Pretože verte mi, to s tými endorfínmi nie je žiadny výmysel. 








Dúfam, že sa vám článok páčil a našli ste v ňom inšpiráciu. Nech už budete cez prázdniny robiť čokoľvek, uistite sa, že vám to robí radosť a dávate do toho celé svoje srdce. Želám vám nech je vaše leto nezabudnuteľné a aby ste si ho naplno užili! <3

Comments