Zdravé cookies na 3 spôsoby

Kedže som sem už dlho nepridala žiadny receptový článok, rozhodla som sa, že to treba napraviť a dlho som rozmýšľala, čo vyberiem. Zoznam receptov, ktoré chcem vyskúšať, každým dňom narastá, a preto je pre mňa vždy obrovskou výzvou vybrať len jeden. Tentokrát som vybrala rovno 3 recepty na  sušienky, ktoré si upečiete za pár minút. A to by som snáď ani nebola ja, keby to čo napečiem, nemalo byť zdravé. Aj teraz sú tieto sušienky plné zdravých surovín, všetky obsahujú banán a každá jedna vám dodá energiu. Stačí si len vybrať! Ak máte podobný recept, ktorý ste už vyskúšali, napíšte mi do komentárov, ako sa vám vydaril. Taktiež budem rada, ak sa necháte inšpirovať týmito receptami a pošlete mi vaše výtvory na tereza.szalaiova. Love u! 




Orieškovo-kokosové 

Ingrediecie:

- 2 banány
- 1/2 pohára pomletých ovsených vločiek
- 1/2 pohára strúhaného kokosu
- 1 vajíčko
- zmes orieškov
- zmes sušeného ovocia
- chia semienka
- ľanové semienka
- škorica

Postup: 

Rozmixované banány zmiešame s vajíčkom. Vmiešame všetky potrebné suroviny a po kôpkach ukladáme cesto na plech vystlaný papierom na pečenie. Z kôpok vytvárame placky. Pečieme pri 170 stupňoch asi 15-20 minút. Hotovo!



Jablkovo-brusnicové 

Ingrediencie:

- 3 banány
- 200 g hrubých ovsených vločiek
- 1 jablko
- 40 g jemnej ovsenej celozrnnej múky
- 100 g sušených brusníc
- 1 lyžica medu
- 1/2 lyžičky škorice
- soľ

Postup:

Vidličkou roztlačíme banány na kašu. Jablko nakrájame na menšie kúsky a dáme na 5 minút dusiť s trochou vody. Necháme vychladnúť a rozmixujeme. Jablko primiešame k banánom spolu s medom.
Do tejto zmesi vsypeme ovsené vločky a premiešame ich, kým nie sú celé obalené. Nakoniec prisypeme preosiatu ovsenú múku, škoricu, štipku soli, brusnice a naposledy premiešame. Potom už vystelieme plech papierom na pečenie a naukladáme kôpky cesta, z ktorých vytvarujeme placky. Pečieme pri teplote 180 stupňov približne 20 minút. Necháme vychladnúť a môžeme si vychutnávať úžasnú chuť týchto zdravých sušienok! 




Čokoládové

Ingrediencie:

- 2 banány
- 1 vajíčko
- 1 šálka jemných ovsených vločiek
- vysokopercentná horká čokoláda

Postup:

Vidličkou rozpučené banány premiešame s vajíčkom. Pridáme ovsené vločky a nasekanú čokoládu. Nakoniec opäť vytvarujeme placky na plechu vystlanom papierom na pečenie a dáme do rúry zohriatej na 190 stupňov na 15 minút. Hotovo! 



Comments