November favourites

11 dní ubehlo od konca novembra a ja som sa predsa rozhodla uverejniť tento článok. Prišlo mi to, ako škoda nepovedať vám o týchto úžasných produktoch, najmä keď ich fotky som už mala týždeň v mobile :D Dúfam, že sa vám článok bude páčiť a budem rada, ak sa aj vy podelíte so svojimi top vecami za predošlý mesiac dole v komentároch :)
Ospravedlňujem sa za menej kvalitné fotky, nakoľko foťák nie je doma, ale najbližší článok už bude hádam fotený ním.






1.Neutrogena Visibly Clear Pore & Shine Peeling (150 ml)


Akonáhle sa mi minul môj obľúbený hĺbkovo čistiaci peelingový krém 3 v 1 od značky Nivea, začala sa moja obľúbená otázka voľby nového produktu. Tentokrát som sa rozhodla, že si nevyberiem produkt na viac účelov, ale iba jeden, ktorý bude svoju úlohu spĺňať stopercentne. Po dlhom uvážení som napokon siahla po peelingu od Neutrogeny, ktorý podľa toho, čo na ňom bolo písané, spĺňal všetky moje požiadavky na problematickú pleť. Ešte nikdy som peeling tejto značky nemala, a preto som bola zvedavá, či naozaj dodrží to, čo som si od neho sľubovala. Ako prvé, ma ohromila jeho úžasná vôňa. Na obale je písané, že obsahuje mandarínku a limetku, no nie je to presne taká vôňa, akú by som od tohto ovocia očakávala. Musím ale povedať, že je veľmi svieža a predtým ako si peeling nanesiem na tvár si doprajem dostatočnú inhaláciu :-D Peeling sľubuje odstránenie prebytočného kožného mazu a sťahovanie pórov. No, poviem vám, že veľké zázraky nečakajte, ak si myslíte, že vaša pleť bude po 2-3 použitiach ako bábätko, lebo nebude. Akokoľvek, moja pleť je po peelingu jemnejšia a jednoznačne sviežejšia. Čo sa mi na tomto peelingu páči je, že je určený na každodenné použitie, takže vždy, keď mám pocit ťažkej a znečistenej pleti, si po umytí micelárnou vodou doprajem ešte peeling a hneď sa cítim o dosť uvoľnenejšie. Jeho cena sa pohybuje od 5€, čo je slušný obchod :-)




2. Jemný odličovač s nevädzou na citlivé oči (200 ml)


Tak tento produkt je asi môj najobľúbenejší zo všetkých novembrových favourites. Keďže nosím šošovky, moje oči sú háklivejšie ako by mali byť a dosť často sa mi zapaľujú. Preto pri výbere očných produktov, či už tieňov alebo odličovačov som veľmi opatrná. Konkrétne tento od značky Yves Rocher som dostala od sestry ako darček. Neskutočne som sa mu potešila a nevedela som sa dočkať, kedy ho vyskúšam. Trochu som sa aj bála, nakoľko som mala s podobným typom odličovača zlú skúsenosť, ale tento ma milo potešil. Oči odlíči naozaj dôkladne a to aj hrubo nanesenú špirálu. Musím vás ale varovať, aby ste boli opatrní s množstvom, ktoré nanesiete na vatový tampónik, pretože hoci je určený pre citlivé oči, už párkrát sa mi stalo, že som to trochu prehnala a mala som pocit, že už nikdy nebudem vidieť. Ak ste ale opatrní, na očiach ho vôbec neucítite. Ak čítate môj blog pravidelne, tak už viete, že značka Yves Rocher patrí k mojim najobľúbenejším. Je to hlavne kvôli ich starostlivosti o životné prostredie, a tak ako väčšina ich produktov aj tento obsahuje viac ako 99% zložiek prírodného pôvodu. Kúpite ho za 7,90 €.




3. Zoella - Soak Opera - Bath & Shower Cream (250 ml)


Tento produkt mám od svojej kamošky, ktorá bola v Anglicku na praxi, nakoľko na Slovensku sa nedá zohnať, iba ak by ste si ho objednali. Sama som ju požiadala, aby mi doniesla niečo od tejto slávnej blogerky a najmä youtuberky, pretože jej kanál sledujem a veľmi sa mi páči všetko, čo robí. Na všetkých jej produktoch sa odráža úsilie a hlavne cit, ktorý do toho dáva. Výrobky sú už na pohľad skutočným umeleckým dielom, a preto som sa nevedela dočkať, kedy budem mať možnosť jeden z nich vyskúšať. Nika mi doniesla krém do sprchy a kúpeľa, s ktorým som dosiaľ nemala žiadnu skúsenosť. Na obale je písané, aby ste krém naniesli priamo na pokožku alebo ho vyliali pod horúci prúd vody. Ja som si ho zatiaľ len vtrela priamo na telo, pretože mi prišlo ľúto minúť naraz také veľké množstvo. Zo začiatku som bola trochu sklamaná jeho vôňou, pretože som čakala viac a nebolo ho extra cítiť, ale už v samotnej sprche som to ocenila, pretože síce nemá výraznú arómu, ale trocha mi pripomína detské mydlá, ktoré sú veľmi príjemné a jemné. Krém obsahuje Vitamín E, bambusové maslo a extrakt z Aloe, čo by malo pôsobiť na jemnosť pokožky. Možno to bude znieť absurdne, ale ja ho najradšej používam na holenie nôh :-D Vďaka jeho hustej konzistencii to ide naozaj oveľa lepšie. Určite ho, ale vyskúšam ako penu do kúpeľa a dám vám vedieť.




4. Yves Rocher - Sebo Végétal - Gélový krém proti drobným nedostatkom pleti (50 ml)


Už dlhšiu dobu používam krémy od Yves Rocher, no nikdy som nemala krém tejto rady. Väčšinou som používala Hydra Végétal, s ktorým som bola tiež veľmi spokojná, no keď mi predavačka povedala o tomto produkte rozhodla som sa mu dať šancu. A oplatilo sa! Myslím, že zo všetkých 3 radov, je práve tento najlepší pre moju problematickú pleť. Kozmetika Sebo Végétal bola vyvinutá pre špeciálne potreby mastnej pleti so sklonom k nedokonalostiam. Rad obsahuje účinnú látku zo šišiaka bajkalského, ktorý pleť prekrvuje a zároveň čistí. Krém skutočne absorbuje prebytočný maz, sťahuje póry a čo je najlepšie, vyhladzuje pleť! Tento produkt spĺňa úplne všetko, čo sľubuje na obale. Plusom je tiež krásna svieža vôňa. Produkt stojí 14 €, čo je síce trochu viac, ale za jeho kvalitu to určite stojí! Navyše v predajniach sú neustále výhodné akcie, kedy je možné ho kúpiť aj lacnejšie.




5. Revlon - Ultra HD Gel Lipcolor (1,7 g) a Yves Rocher - balzam Karité (4,8 g)


Ako posledné sú výrobky na pery. V Novembri som si obľúbila len dve, a to rúž značky Revlon a balzam od Yves Rocher. Musím sa priznať, že rúž nie je tak celkom môj, ale zobrala som ho mamke, pretože som ho ako správna kozmetická maniačka chcela vyskúšať a zapáčil sa mi natoľko, že som ho začala používať. Upútalo ma najmä jeho ľahké nanášanie. Na perách ho vôbec necítiť a nevysušuje ich, ba ich hydratuje. Tajomstvom rúžu je jeho obsah: žiarivé farebné pigmenty sú rozpustené v gélovej báze, ktorá pery zahalí do výraznej, na pocit ľahkej farby. Pokrokové zloženie s kyselinou hyalurónovou poskytuje perám prílev hydratácie. Taktiež sa mi veľmi zapáčil dizajn obalu, ktorý sa líši od klasických rúžov. Farba, ktorú mám je konkrétne číslo 700 s názvom HD SAND. Je to veľmi jemný nude odtieň, ktorý sa skvele hodí ku výrazne namaľovaným očiam, ale aj na všedný deň. Vytvára skvelú bodku k make-upu. Vo Fann parfumérii ho dostanete za 9,80 €.
Balzam Yves Rocher som si zamilovala od prvého dňa jeho použitia. A to nielen kvôli jeho úžasnej vôni bambusového masla, ale aj kvôli okamžitému uvoľneniu od vysušených pier. Spomedzi všetkých balzamov je tento number one! A kúpite ho za výhodnú cenu 2,25 €.





Comments